tisdag 6 september 2011

My heart under a microscope

Ja nu har jag minsann missat bloggen allt för länge, ska försöka skärpa mig men samtidigt händer det så satans mkt nu att jag inte riktigt hinner med. Nu sitter jag och väntar på att börja undervisa för kvällen, 4 lektioner i hiphop samt dancehall. Lika samma imorgon och på Torsdag. Det absolut bästa av alllt är att jag är dunderförkyld. Yay, ett poäng till mig!

Livet rullar vidare, jag ser mig om men glömmer att kolla på hälften av allt som surrar förbi i ultraspeed. Kanske rätt bra att man inte uppmärksammar allt, samtidigt ruskigt oroande att man ska missa en minut, en sekund eller bara en hundradel av något fantastiskt som bara passerar helt obemärkt. Men, vad man inte vet mår man inte dåligt av, right?

Jag ska sätta mig ner och redogöra mitt liv in i detalj när jag har tid, nu ska jag undervisa några timmar och sen gå hem och självdö sedan somna för att vakna upp och jobba HELA dagen imorgon.

Min vänsterfot har toksomnat, great!

Over and Out//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar