onsdag 15 juni 2011

Uhhh

"Don't laugh at me, but maybe we could be eachothers soulmates?"

Jag tänker någonstans inom mig att själsfrände inte existerar pojke-flicka emellan, är inte det rätt tragiskt att säga så? Men samtidigt så tror jag att de enda äkta själsfränder jag kommer att hitta finns i mina vänner. Att själsfrände är en vän och att det band man knyter med denne vän är precis vad soulmate innebär. Är det nu så att det är i vänskap man finner kärlek och själsfränder så blir urvalet SÅ mycket större. Jag måste inte hitta den ende rätta för mig, för den finns ju redan i mina äkta vänner, och de är fan så många fler än en! Mina odds ökade precis avsevärt.

Tog dansklass för första gången på evigheter idag, å satan vad jag älskar känslan. Jag måste tänka på mig själv och utveckla min egen dansare, inte bara fokusera på att utveckla andra.. Stimulans, dagens ord. Ja, jag behöver dansstimulans för att överleva.. Hmm.. Think I'm heading back to NYC, sorry Swedes..

Over and Out//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar